Wednesday 5 October 2011

Peluang Menjadi Rakan Niaga Al Jabbar Group Sdn Bhd

Primula Beach Resort Hotel, Kuala Terengganu, 5 Oktober 2011 - Al Jabbar Group Sdn Bhd berhasrat untuk membuka lebih 300 premis perniagaan baru di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak menjelang tahun 2012. Hasrat ini bakal menelan pelaburan lebih 400 juta iaitu pelaburan yang berani di lakukan oleh CEO Al Jabbargroup, En. Kamaruzaman Che Hussain kerana beliau yakin, pelaburan yang besar bakal membawa pulangan yang besar kepada syarikat satu hari nanti.

Kejayaan yang telah dikecapi oleh CEO sepanjang 14 tahun mengemudi Al Jabbar Group Sdn Bhd ingin dikongsi bersama orang ramai terutama Bumiputera dengan mewujudkan sebuah program "Rakan Niaga Bersama Al Jabbar Group" dengan menjangkakan pulangan kepada rakan niaga sebanyak RM50,000 - RM100,000. Di awal program, Al Jabbar Group telah membawa seramai 40 tenaga kerja ke Utara bagi memudahkan penduduk utara untuk berjumpa sendiri dengan CEO Al Jabbar Group. Antara negeri yang telah dijelajah ialah Perak, Pulau Pinang, Kedah dan Perlis. Sambutan dari penduduk utara sangat menggalakkan dan kini aljabbar telah memiliki rangkaian rakan niaga yang luas di bahagian utara.Dengan Keyakinan yang tinggi oleh penduduk utara, Al Jabbar telah berjaya memperoleh pelaburan sekurang-kurangnya 3 juta.Dengan ini, Al Jabbar Akan memiliki 75 premis baru di utara sahaja.

Kejayaan yang diperolehi di utara memberi inspirasi kepada CEO untuk terus Meraih Keyakinan para pelabur di bahagian pantai timur pula.Kini kami berada di Primula Beach Resort, Kuala Terengganu Sehingga 7 oktober Dan kami Akan terus bergerak ke Kota Bharu, Kelantan.Orang ramai yang berada di Pantai Timur dialu-alukan menemui kami.Untuk maklumat lanjut, boleh Hubungi kami di nombor, 0195293505/0195293504





No comments:

Post a Comment