Friday 21 October 2011

Rakan Niaga Al Jabbar Group Kini Di Kuching, Sarawak

Grand Margherita Hotel, Kuching, Sarawak, 22 Oktober 2011 - Selesai pertemuan World Business Jabbar Dot Com bersama pelabur-pelabur dari Sabah. Pihak syarikat sangat berpuas hati dengan sambutan yang menggalakkan dari penduduk Sabah terutamanya dari Kota Kinabalu. World Business Jabbar Dot Com telah berjaya mengumpulkan pelaburan sekurang-kurangnya 1 Juta hanya di kawasan Kota Kinabalu sahaja.

Kini kami di negeri kedua terbesar di kawasan selatan pantai Borneo iaitu "SARAWAK"..Syarikat sangat optimis dengan sambutan yang bakal diterima oleh penduduk dari Sarawak. Kami akan berada disini sekurang-kurangnya 4 hari.

Kami berada betul2 di tengah bandar Kuching iaitu "Grand Margherita Hotel" Kuching, Sarawak. Terdapat mercu tanda bandar kuching di hadapan hotel penginapan kami ini. Amat mudah dicari dan kawasan ini sangat dikenali oleh penduduk di kawasan Kuching.

Kami mencari para pelabur yang mahu mendirikan kerjasama perniagaan bersama-sama World Business Jabbar Dot Com. Kami menyediakan latihan, produk dan konsultasi bagi setiap pengunjung yang mengunjungi kami disini.

Kami telah memiliki rangkaian perniagaan yang sangat luas di Semenanjung dan yang terbaru, di Sabah. Kami turut  membuka peluang ini di Sarawak. Para pelabur bakal memiliki keuntungan sekurang-kurangnya RM50,000 - RM100,000 setiap bulan. Bagaimana caranya, temui kami atau hubungi kami di talian: +6012 6807 844. 

Sekali lagi, kami di GRAND MARGHERITA HOTEL, KUCHING, SARAWAK






No comments:

Post a Comment